The Front

Asiakas

Palvelut

The Front – Toimitilakonseptin kokonaisvaltainen uudistus

The Front -projekti sai alkunsa, kun Colliers otti meihin yhteyttä edustaessaan asiakastaan Annehemia. Annehemillä oli selkeä tarve päivittää Ultimes Business Gardenin brändi ja asiakaskokemus vastaamaan tämän päivän toimitilamarkkinan odotuksia. Vaikka itse kiinteistö oli laadukas ja moderni, sen ilme ja viestintä eivät enää heijastaneet kohteen todellista potentiaalia.

Tavoitteena oli kasvattaa kiinteistön vetovoimaa ja rakentaa sille identiteetti, joka erottuu kilpailijoista, puhuttelee nykyaikaisia vuokralaisia ja luo pohjan pitkäjänteiselle brändikehitykselle. Tämä ei ollut pelkkä ulkoinen ehostus – vaan strateginen askel kohti selkeämpää, vaikuttavampaa ja toimivampaa kokonaisuutta.

Miten projekti käynnistyi ja eteni

Yhteinen ymmärrys ja suunnittelu

Projekti alkoi tiiviillä työpajoilla ja keskusteluilla, joissa loimme yhteisen näkemyksen tavoitteista, kohderyhmistä ja kiinteistön vahvuuksista. Colliersin ja Annehemin kanssa järjestetyssä workshopissa lähdettiin liikkeelle siitä ajatuksesta, että kyse ei ole vain uudesta ilmeestä, vaan strategisesta brändityöstä, jonka pitää tukea myyntiä, vuokrausta ja asiakaskokemusta monikanavaisesti.

Konseptointi ja tarinallistaminen

Tämän pohjalta kehitimme The Front -konseptin – uudenlaisen toimitilabrändin, joka korostaa kohteen sijaintia, muunneltavuutta ja modernia arkkitehtuuria. Samalla syntyi bränditarina ja nimi, joka kiteyttää paikan roolin: edessä, näkyvillä, askeleen edellä.




Visuaalinen identiteetti ja brändiohjeisto

Konseptin ympärille rakensimme visuaalisen identiteetin, joka tuo The Frontin persoonan näkyväksi kaikissa kosketuspisteissä. Kehitimme kattavan brand bookin, joka ohjaa logon, typografian, värien, kuvamaailman ja viestinnän käyttöä.

Verkkosivut ja digitaalinen läsnäolo

Seuraavaksi toteutimme uudet TheFront.fi -verkkosivut, jotka toimivat brändin digitaalisena etulinjana. Sivustosta tehtiin sekä visuaalisesti näyttävä että rakenteeltaan selkeä – tukien suoraan vuokraustyötä ja kohteen esittelyä.

Markkinoinnin materiaalit

Kokonaisuuden viimeistelivät 3D-visualisoinnit, valokuvaukset, vaikuttava brändifilmi ja kohdennetut sisällöt ja artikkelit. Nämä sisällöt toivat brändin eloon eri kanavissa – uskottavasti ja tyylikkäästi.


The Front -projekti huipentui kokonaisvaltaiseen uudistukseen, joka vaikutti sekä brändiin, asiakaskokemukseen että liiketoimintaan. Uusi konsepti ja visuaalinen identiteetti nostivat kohteen profiilia merkittävästi – niin digitaalisissa kanavissa kuin asiakaskohtaamisissa. Rakennus ei ole enää vain kiinteistö, vaan selkeästi nimetty ja tarinallistettu toimitilabrändi, jolla on oma luonne ja tunnistettava visuaalinen ilme.

Vahvempi kiinnostus markkinassa
The Frontin selkeä ja moderni brändi teki kohteesta houkuttelevamman vuokralaisille, erityisesti nykyaikaisuutta ja laatua etsiville yrityksille. Uudistus loi puitteet laadukkaammalle vuorovaikutukselle potentiaalisten asiakkaiden kanssa – ja erottui selkeästi kilpailijoista.

Aktiivinen vuokrauksen tuki
3D-visualisoinnit, ammattimainen kuvamateriaali ja brändifilmi tukivat suoraan myyntiprosessia. Ne auttoivat konkretisoimaan tilojen mahdollisuuksia ja vähensivät vuokralaisten epävarmuutta, erityisesti silloin kun tilat olivat vielä osittain keskeneräiset.

Johdonmukainen asiakaskokemus
Uudistettu visuaalinen kieli ja selkeä verkkosivusto loivat yhtenäisen ensivaikutelman – riippumatta siitä, missä kanavassa asiakas kohtasi brändin. Tämä lisäsi luottamusta ja madalsi kynnystä ottaa yhteyttä.

Pitkän aikavälin arvoa omistajalle
Brändityö ei jäänyt kertaluontoiseksi kampanjaksi, vaan loi perustan pitkäjänteiselle viestinnälle ja kiinteistön arvon kasvattamiselle. The Front on nyt valmis kohtaamaan tulevaisuuden – vahvempana ja selkeämpänä kuin koskaan.

  • The Front

    / / / / /

    Pitäjänmäen toimistotalon brändiuudistus ja markkinointi

    Lue lisää
  • Aleksi15

    / /

    Toimistokohteen markkinoinnin uudistus

    Lue lisää
  • Pacius 29

    / / / /

    Meilahden toimistotalon markkinoinnin uusiminen

    Lue lisää
  • Hiomotie 30

    / / /

    Toimistokohteen markkinoinnin uudistus

    Lue lisää
  • Erottajankatu 5

    /

    Historiallisen toimistorakennuksen havainnekuvat

    Lue lisää
  • Virtuaalisesti kalustettu toimisto, jossa tyylikäs sisustus ja näkymät Plaza Business parkin ikkunasta Kehä 3:lle

    Plaza Business Park

    / /

    Business Parkin toimistojen markkinointimateriaalit ja pohjakuvat

    Lue lisää

Asiakkaan lainaus

“Yhteistyö Insiten kanssa oli tosi sujuvaa. Ammattitaitoinen tiimi, joka ymmärsi tarpeemme ja sai visut sekä pohjat tuotettua ketterästi ja laadukkaammin kuin edes odotimme.“

Kiinnostuitko?

Aloitetaan projekti